söndag 8 juni 2014

Tillgångar/skulder 31 maj 2014



Får först och främst ställa mig i ett hörn och skämmas lite för den otroligt dåliga uppdateringsfrekvensen på bloggen. Anledningarna är många men främst handlar det om nytt jobb som tar mycket tid i anspråk. Men det är både roligt och utvecklande så jag ska inte klaga. Studierna har jag dock slutfört så nu har jag examen i min hand! Lönen ökar lite per månad också vilket känns bra!

Sparandet har gått bra de senaste månaderna vilket känns riktigt bra. Ligger nu över 100-tusenstrecket igen. Kul! Det jag har märkt är också att kolonistugorna i området har sålts till högre priser den här säsongen än vad jag har beräknat här. Dock ändrar jag inte det uppskattade värdet, risken blir då att det ligger för högt över tid vilket vore synd.

Lite pengar har spenderats också, bland annat på en resa till London i december. Man ska ju ha saker att se fram mot också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar