söndag 29 december 2019

TIllgångar och skulder december 2019


Årets sista månad kan börja summeras så smått. Det ser ut att ha varit en bra månad med en ökning sedan föregående månad om 9 496 kronor. Totalt sett under året har ju mina besparingar åkt lite berg - och dalbana på grund av bostadsbyte. Men jag är på det hela taget så otroligt nöjd - både med sparandet och med vårt nya boende som känns underbart bra! 
Nu ska jag fundera igenom vilka mål jag ska ha för 2020. Jag ska också se över mitt månadssparande och se om det finns några förbättringar/förändringar att göra på den fronten. Ambitionerna ska åtminstone inte sänkas utan snarare höjas något kommande år. Sedan tror jag inte att jag kommer kunna förändra sparkvoten speciellt mycket men vill ha upp den något. 

Klicka för större bild

1 kommentar: