tisdag 18 september 2012

Stora Analysdagen 8 oktober i Stockholm

Det är inte ofta jag på bloggen går ut med "reklam" för evenemang eller liknande. Dock tycker jag det är på sin plats för det nu. Som medlem i aktiespararna eller unga aktiespararna har man i dagarna fått mail om Stora Analysdagen 2012 som hålls i Stockholm den 8 oktober. Evenemanget är helt gratis om man anmäler sig via aktiespararna. Dock finns ett krav att man måste gå om man anmält sig, annars får man betala 95 kronor.

Jag har anmält mig och kommer gå om jag får semester från jobbet. Ratos VD Campbell kommer vara där liksom finansmarknadsminister Norman och Urban Bäckström från svenskt näringsliv. Listan på namn man vill lyssna till kan göras lång! Temat på dagen som sådan är Ansvarsfull kapitalism - vägen till långsiktigt värdeskapande. En intressant titel på dagen då det är just det jag är ute efter.

Fler som planerar att gå? Jag åker ner själv som det ser ut nu då jag inte hittat någon som är intresserad, vore kul att möta andra intresserade där. Mer info om evenemanget finns här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar