onsdag 31 augusti 2011

Uppåt

Börsen verkar ha svårt att bestämma sig för om den verkligen ska neråt. Detta kompenseras med ruskiga rekyler uppåt igen under de senaste dagarna. Många procent upp idag på alla mina innehav. Det kan ju kännas lite roligt, även om jag kanske tror det är en tillfällig uppgång vi ser. Oron finns kvar även om man sminkat över den en aning just för stunden.

I dagarna skrev jag på mitt anställningsavtal om tillsvidareanställning. Det känns faktiskt som en liten extra trygghet jämfört med att ha gått på timmar. Dessutom får man semesterdagar! Första tar jag ut på fredag och ska njuta av att vara ledig med betalning. Eller ja, jag ska börja studera på halvtid parallellt med jobbet. Så det är kursintroduktion på fredag som jag måste vara med på. Förhoppningsvis lär jag mig något under det här året som kursen pågår som jag kan ha nytta av i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar