onsdag 8 januari 2014

Börjat nya jobbet!

Som jag tidigare berättat ska jag under 2014 vara delaktig ett projekt på mitt jobb vilket betyder mer administrativt jobb än tidigare. Idag var första dagen! Det kommer vara en omställning men jag tror att det kommer bli otroligt roligt och intressant. Samtidigt en utmaning men den tar jag gärna, det brukar utveckla en själv. Blir ett spännande år!

Vidare så skickades idag min magisteruppsats in till examinator. Så skönt att den är skriven även om det säkerligen blir ändringar efter examinationsseminarium. Det får ju alla så, det man kan hoppas på är att det inte rör sig om massor av ändringar som ska göras.

Har funderat i veckan på om jag ska öka i Pricer också eller inte. Kursen är lockande låg men risken finns där. Kommer beställningarna att öka och vad händer med marginalen när allt fler köper de bättre skärmarna? Någon som har någon åsikt om Pricers utsikter?

1 kommentar: