söndag 28 december 2014

Mellandagsrea - finns det fynd?

Många affärer lockar med stora reor den här tiden på året. Men kan man spara något på att invänta rean? Svaret jag fått är i alla ja - men man får ju räkna med att trängas. Dagens shoppingtur kan jag summera med att ha fått sex olika skjortor för 600 kronor totalt. Okej, det är inte värsta märkesskjortorna men några av dem skulle i alla fall ha kostat 300 kronor i ordinarie pris. Så visst går det att spara pengar! Årets mellandagsrea verkar dessutom extra bra om man söker kläder och skor. Teknikprylar verkar svårare då jag hörde många som varit på jakt men där sortimenten börjat sina redan efter någon dag.

Så nu har jag skjortor för ett tag framåt och har samtidigt sparat en slant jämfört med att ha köpt dem till ordinarie pris...å skjortor skulle jag ändå ha köpt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar