fredag 13 augusti 2010

Veckan som gått

Börsveckan har inte varit någon framgång gällande min aktieportfölj. USA spökar och påverkar börsen negativt. Det enda positiva är som jag skrev tidigare att det blir ett bättre köpläge framöver om nedgången fortsätter. Långsiktigheten gör att oron lugnas!

Fonderna går också ner även om Nordea Futura legat ganska stabilt. Passade därför på att sälja denna. Skall ev. investera detta i aktier framöver istället, alternativt köpa in mig månadsvis i Avanza Zero som jag nu startat ett månadssparande i á 500 kr / månad.

Veckans resultat:

  • ABB -2,95%
  • H&M B -1,6%
  • Ratos B -3,07%
  • Nokia SEK -0,67%

1 kommentar:

  1. Hej

    Jag har läst din blogg och tycker det du skriver är mycket intressant. Vi tycker det vore väldigt trevligt om du vill delta i vårt forum på www.AktieExperterna.se. Forumet är nystartat och just nu försöker vi samla ihop de bästa och de mest intressanta skribenterna ute på nätet. Vi är säkra på att du är en av dom!

    Mvh Johan
    Johan.Didron@aktieexperterna.se

    SvaraRadera