måndag 29 februari 2016

Tillgångar/skulder februari 2016


Månaderna springer iväg och det är dags att summera februari. Jag var lite orolig för ett dåligt resultat men kan vid summering konstatera att ökningen sedan föregående månad är 8306 kronor vilket jag är supernöjd med. Första månaden med höjd amortering på kolonistugelånet är det också. Känns bra att beta av det med 2000 kr per månad. Värdet i stugan bör skrivas upp en aning, men det återkommer jag om. Hade mina aktier inte varit ned idag den 29:e hade ISK passerat 100K gränsen, men icke...har väntat på det ett tag nu och snart bör det vara dags. Om inte genom ytterligare månadsavsättningar framöver. 

I diagrammet nedan kan man nu se två års sparande (då jag startade med själva diagrammet). Verkligen bra att ha det såhär svart på vitt, så att jag ser hur bra det faktiskt går! 

Klicka för större bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar